اتجوزت أمال ماهر مكانتش مخطوفة وترد على غيابها بمفاجأة

كتب :

أسمي ايمان هاني .. محررة وأكتب في مختلف المجالات و‏ أعشق الكتابة والتدوين وأعمل صحفية لدي موقع الحق والضلال، و اخبار مصر، الاخباري، وأكتب في جميع المجالات المختلفة بشكل عام وانقل الصورة المحلية والعالمية اليكم بشكل لحظي

اتجوزت أمال ماهر مكانتش مخطوفة وترد على غيابها بمفاجأة
Email : answer@christian-dogma.com - راسلنا

كشفت الفنانة آمال ماهر في أول لقاء تليفزيوني لها الستار عن سر غيابها خلال الفترة الماضية وما أثير حولها من أنباء خطفها وأخرى ترددت بزواجها قائلة : اتقالت عليا اني مخطوفة واني اتجوزت والحقيق أن كنت مريضة .

حقيقة زواج أمال ماهر

وأضافت الفنانة آمال ماهر خلال لقاء تلفزيوني ببرنامج الحكاية والمذاع على قناة mbc مصر، مع الاعلامي عمرو أديب،: أنا بخير واللي اتقال عني كانت مجرد شائعات زي شائعات بتحصل في الوسط الفني، في حاجات بترد وحاجات بتقول اللي يقول يقول .

وتابعت : مرضي وتعبي أجّل إني أقول للناس إني كويسة، لكن للأسف اتقال عليّا حاجات كتير واتخضيت على نفسي لما قالوا عليّا كدا، وكنت فاكرة الموضوع هينتهي لكن مثل هذه الأقاويل زادت بشكل كبير و نشرت صورة لها في محاولة لطمأنة الجمهور لكن البعض استمر في ترديد الشائعات عني .

https://christian-dogma.com

سر شائعة خطف أمال ماهر

وواصلت : أنا قليلة الظهور على وسائل الإعلام أو منصات التواصل الاجتماعي، وحاولت أطمن الناس وأقولهم مفيش أي حاجة ولو كنت طلعت كانوا قالوا فعلا دي متعذبة ولما طلعت دقيقتين في فيديو قالوا مش هيّ ومش في بيتها .

وأتمت: أنا بخير ومحصلش ليّا أي حاجة، لا اتخطفت ولا اتعذبت، واستغربت إن الموضوع أخد أكبر من حجمه .

امال ماهر توضح علاقتها بترك ال الشيخ

وعلى صعيد أخر أبدت الفنانة أمال ماهر سعادتها فيما يحدث داخل المملكة العربية السعودية، قائل : أناسعيدة جدا باللي حاصل في المملكة العربية السعودية والتطور ده تطور للوطن العربي كله وحاجة تخلي الواحد فخور ومتشرف بيها التنظيم والشكل والحاجات المفاجأة الي بتظهر على المسرح كلها حاجات تشرف .

https://christian-dogma.com

وحول طبيعة العلاقة بينها وبين ترك ال الشيخ ، قالت : كان عندنا علاقة فنية ونجاحات كتير جدا وان شاء الله يبقى عندنا نجاحات تانية ويشرفني اكون في المملكة العربية السعودية وجزء من النجاحات الكبيرة اللي بتحصل في الرياض .

وألقت الفناانة آمال ماهر الضوء في حديثها على الاختلاف الحادث في الأغنية في الوقت الحالي، قائلة: مبقاش في حاجة اسمها ألبوم الموضوع بقى معتمد على أغنية أو إتنين عشان المستمع مبقاش مستوعب أنه يسمع ألبوم كامل وانا منزلة ٥ أغاني كنا الاول بننزل 10 كنا الدنيا اتغيرت والرتم بقى سريع والمستمع متطلباته بقت مختلفة .

وأضافت : أغنياتي مش بحب أسمعها أما يتنزل، والأغنية مبقتش بقت بالتأثير في الشارع لأن أي حد بقى يقدر يعمل أرقام من خلال الناس تكلمك وانت ماشي تقولك أي ده مش من الأرقام .

https://christian-dogma.com
Email : answer@christian-dogma.com - Email Us