حقى فين..ابانوب عادل يستغيث برئيس جامعة سوهاج ووزير التعليم العالي

مختصر المقالة :

المقالة كاملة بالاسفل

تسجيل دخول الموقع login

حقى فين..ابانوب عادل يستغيث برئيس جامعة سوهاج ووزير التعليم العالي


منذ 1 سنه
June 12, 2021, 1:57 pm
حقى فين  ابانوب عادل يستغيث برئيس جامعة سوهاج ووزير التعليم العالي

شارك الموضوع


حقى فين  ابانوب عادل يستغيث برئيس جامعة سوهاج ووزير التعليم العالي
(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

استغاث الشاب القبطى ابانوب عادل عدلي الخريج برئيس جامعة سوهاج ووزير التعليم العالى قائلا: انه الاول على الدفعة بكلية الاداب جامعة سوهاج قسم الجغرافيا شعبه المساحه والخرائط وكان من قبل فى كلية تجارة وبسبب انه لم يلقى نفسة فيها حول للاداب وربنا كرمة في اول سنه وطلع الاول.
واضاف قائلا : استمريت على ذلك وطلعت باقي السنين بامتياز ومستكترين عليا ابقي معيد في الجامعه بعد كل التعب اللى تعبتة وكل ماقدم طلب يترفض وعميد كليه الاداب الاستاذ الدكتور / كريم مصلح صالح وعدنى اني انتظر وبعدما تم فتح برنامج المساحه برضو الطلبات بتترفض ولما سالت عن السبب كانو بيقولو انو مكانشي بيتعرض عليهم.

وتابع: يوجد تفاصيل كتير حصلت مافيش داعي لذكرها اما باقي زملائي تم تعيينهم في اغلب اقسام كليه الاداب وفي احدي اللقائات قالي انو القسم رفض فصعب انو يرجع يوافق تانى واللقاء الاخير الذى تم بيني وبين سياده العميد انو كتب شكوي لريس الجامعه الاستاذ الدكتور/احمد عزيز عبد المنعم توضح احقيتي في التعيين.


Email : answer@christian-dogma.com - Email Us
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play